Vilken comeback...

..eller så kanske inte!

Jag gjorde ett försök, det gick inte. Jag gör ett försök till, det kanske fungerar.

Sommaren har varit bra, har hunnit med en massa. Träffat mycket folk, jobbat en hel del, jag har till och med hunnit bada iår. Det hann jag aldrig förra året men förövrigt så hann jag ju inte göra så mycket under förra sommaren....

Nu är jag iallafall tillbaka i Mellansel och har börjat om skolan. Har i två veckor haft första träffen med Svenska Kyrkans Grundkurs och det har varit väldigt roligt och intressant. En bra grupp är det också men förvånar det någon att jag är yngst i gruppen?! Nä, kanske inte *ler*. Hursomhelst så känner jag att kursen är väldigt nyttig för mig. det väcks en massa tankar och jag får tid till att fundera en hel del också över livet och lite annat.

Nu på måndag drar den "riktiga" skolan igång och det känns super spännande. En massa nytt folk. Jag kommer få nya klasskamrater på Kantorlinjen samt att jag får en helt ny klass nu när jag ska gå Gospellinjen också. Roligt roligt och faktiskt ännu mera roligt..

Jaja, ska inte säga så mycket mer nu.
Ha det så bra så syns vi snart igen=)

Kram//Emma

image27
Taget på Högbonden i samband med SKG

foto:Privat
6 kommentarer
Mamma

Roligt att du trivs gumman! Bara du orkar med alla dina kurser, ser till att äta ordentligt och få massor med frisk luft!! (nu lät jag riktigt mammaaktig eller hur??)Känns lite läckert att skriva kommentar till dig då du just nu sitter 2 meter från mig!!! =)
Kram gumman!

Mamma

OPPPS! Glömde dina ny joggingskor.. nöt inte upp dem direkt bara *ler* förresten du kanske glömmer dem hemma hos oss.. vilken storlet är det???
PÖSS!

Mamma

Rätt storlek till mina fötter då också!! Tror jag ska gömma dem för dig imorgon bitti när du sover!!*fniss*
KRAM!
Ps. Du måste nog gå och lägga dig NU!

Fridasfunderingar

Trevligt att du gör ett bloggförsök till! Ha en fin skolvecka nu! Kram!

SvBG

Emma goes blogging - again... = kul :-D

Mikanathalie

Very resourceful, thank you dave