Uppdatering...

... det gick verkligen jättebra i söndags. Nog blev det lite felspel men man är ju inte mer än mänsklig. =) ler

Kan dock berätta upplevelsen för dagen, haha. Efter gudstänsten skulle jag och kyrkoherden till ett bönhus i närheten för att hålla ett dop. Vi kommer dit, jag packar upp pianot och snart sätter det igång. Först hade hon tagit med sig de gamla psalmböckerna utan tillägg och utan vår fader osv. Sen så när vi ska sjunga första psalmen av tre så upptäcker jag att det är INGEN av alla som var på dopet som sjöng och ändå var de en 30 pers där. Jag försöker sjunga fast jag har nog med att hålla de små prickarna på pappret på plats, gick inte så bra. Men en person sjunger i allafall. Kyrkoherden sjöng allt vad hon hade och det skulle ju vara jättebra om hon inte var helt och hållet tondöv. Ojojoj, en upplevelse. Samma sak på andra psalmen. Men den sista kan man ju som ett rinnande vatten "Tryggarekan" ;). Jag sjunger och sjunger ganska högt så folk kanske kan få höra en ton rätt men eftersom jag tar i så gör också kyrkoherden det så det, ja..... vad ska jag säga?? Det blev inte så bra. Men men, jag är glad ändå!

Hände nått mer roligt också men det ska jag inte berätta nu, sen kanske ;) haha

Ha det bra alla. Kram

3 kommentarer
Fridasfunderingar

*skrattar*
Måste ha varit en intressant upplevelse :D

Liza

En stolt mamma sitter här!!!:D
Love you babe!
KRAM!

SvBG

Ja, det kan inte vara så lätt vara kantor :-)