Konserten och helgen!

Konserten i Torsdags var hur rolig som helst! Jag stod inte still en sekund kan jag ju säga! Jag älskar att sjunga gospel och stå i en kör! Man får en sån energi som man bara vill visa med hela kroppen! Vissa av er vet att jag har funderingar på att gå kantors och gospel parallelt nästa år! Jag kan ju säga att jag bara blev mer taggad efter konserten!


Helgen har då varit helt okej också! I fredags efter skolan gick jag hem och sen låg jag i soffan och tittade på tv hela dagen! MYSIGT! Sen på lördan så åkte jag Jenny och Jennie in till stan och shoppade. Jag har äntligen hittat ett par baggy jeans för endast 398kr på HM:s herravdelning! Bra grejjer ;)! Sen blev det lite annat också! På kvällen hade vi middag hemma hos mig för Jennie fyllde år på söndan och det blev ju såklart lite fest också! Sen vid ett tiden på natten gick vi upp till skolan och åt lite nattmacka, sen vid halv tre började jag och grabbarna att spela poker. Jag kom trea och var i säng vid 10 över fyra på morgonen!

På söndan väcktes jag av ett sms från Moa. Då var klockan halv två. Klockan två skulle vi överasska Jennie med tårta så det var bara att klä på sig, springa över till Therese, gå upp för den HEMSKA backen och sen in och äta tårta. Gott var det! efter det gick jag och handlade och sen satt jag mest hemma och tog det lungt. Sen vid nio tiden kom grabbarna och vi spelade poker igen! Nu kom jag två. Så om det ska fortsätta som det gör bode jag vinna nästa gång! Jag är ju bra på poker ;) ler!


Kommer mera senare!
Kramar
2 kommentarer
Frida

Skoj med poker! Vi får ta en match. Micke har ju grejer så vi får väl våldgästa helt enkelt! Skoj med konsert också, och ja, jag har torkat tårarna. Vi syns ju snart! Kram!

Anonym

Skickar kramar till dig - längtar tills du kommer hem!!!!
Kramar till dig Gullhumlan