Dr McDreamy...

ÄNTLIGEN! Onsdag den 14 mars kl 21,00 kommer jag, Sanna och en hel del andra sitta bänkade framför tv:n. Då får vi änligen veta hur det kommer att gå i Grey´s Anatomy! Jag har väntat i evigheter känns det som på att det ska börja om. Jag började inte följa det förrens jag började på Mellansel och kvällarna blev så sysslolösa! Men jag fastnade då direkt. Nu får man se om Meredith får sin Dr McDreamy eller inte.

image20McDreamy, finns det en sån för mig också? Min drömkille. Jag har som funderat på det ett tag nu och finns det verkligen en kille som är perfekt för mig, som har alla de egenskaper som jag vill att han ska ha? Finns min själsfrände därute? Det undrar jag! Jag vet då att det finns en person för alla, men finns det nån för alla som är perfekt för en? (Ett litet inlägg: Just nu känns det som att jag är med i Sex and the city eller nåt.) *ler*. Men allvarligt är det så att vi alla har en själsfrände där ute som bara väntar på oss och om det nu är så att det finns en för just mig, vart är han då? Har jag redan träffat honom eller kommer jag att hitta honom om 40 år eller nåt? En ganska skrämmande tanke MEN, jag är inte bitter (som Robert Gustavsson brukar säga). Jag är ganska lugn. För att jag tror att han finns därute OCH dessutom så tror jag att jag har funnit den som är perfekt för mig...

Jag tror att jag har hittat min Dr McDreamy....



image21
Grey´s Anatomy
Säsongspremiär 14 Mars
Klockan 21,00 på
Kanal 5
(Missa INTE)



Om du är min
Dr McDreamy??
Då får du mitt hjärta...
6 kommentarer
Frida

Hmmmm....vem kan det vara? ;-)

Anna

Jag vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mamma

Tror jag vet!!!!! och ja, jag längtar efter dig!
Kramisar

mamma

Tror jag vet!!!!! och ja, jag längtar efter dig!
Kramisar

Micke

Är det jag?
=)

Micke

Är det jag?
=)