Tillbaka i Mellansel...

Ja, då var man tillbaka i Mellansel efter en till helg hemma. I helgen så var det ju Summer Games Kick Off. Var väldigt trevligt. Men efter den dagen kan jag meddela att jag var väldigt trött. Man var helt slutkörd i hjärnan och i öronen efter all info och allt ljud runtomkring en. Dock så var det en väldigt bra föreläsning om värdskap av Jan Gunnarsson. Han var SUPER duktig OCH rolig!

Igår åkte jag då tillbaka till Mellansel med bussen. kl 06,40 gick bussen från Pite och sen var jag i Ö-vik 11,35. Då var det bara att äta sig nå lunch på Max och vänta på bussen som skulle gå 13,00. Sen var jag i Mellansel 13,50 så då var det bara att slänga in grejjerna och springa upp till skolan för lektion.

På kvällen fick jag en impuls och bjöd över grabbarna på lite poker. Sen tänkte jag, Men hur ska jag orka?? Men som tur var så visade sig att jag efter ett tag blev lite pigg. I början av spelet gick det super dåligt för mig. MEN sen gick det bättre och det hela slutade med att jag SPÖADE SKITEN UR GRABBARNA! JAG VANN! Tror ni inte att jag var goode nöjd! Jaja, segern är härlig!

Ha det gött alla!
image23
Jag ÄLSKAR att vinna OCH hatar att förlora...
5 kommentarer
madde

Grattis till vinsten!!!
Äntligen spöade du skiten av dom ;)
Kramar

mamma

Ja nog vet vi att du vill vinna alltid... Grattis till segern!
Kram

Frida

Bra jobbat!!!

Fanny

Emma! Jag saknar dig! Jag tror minsann att jag ska ringa dig idag om det inte blir för sent, vi ska iväg pa middag!

Vad roligt att läsa din blogg för övrigt! Snart ses vi!
Massa kramar

Worth_dying_for

Har du en lunar???
isf gå med i klubben We_are_Sore_losers,, du ser ut att passa in i den :D