Sommarlov...

Ja mina damer och herrar! JAG ÄR TILLBAKA! Nu ska jag komma igång med bloggandet igen! Jag har precis slutat skolan i Mellansel för iår men jag ska tillbaka till hösten! Hade inte tänkt göra ett så stort inlägg nu men ett litet, och det tänkte jag tillägna mina vänner ifrån Mellansel. Det har varit väldigt jobbigt att sluta det här året då de flesta som jag har umgåtts med slutar och far vidare någon annanstans.

I Mellansel har vi varit 8 personer som har hängt ihop och blivit en liten familj. Alla är helt underbara och jag saknar er så SJUKT mycket redan fast det bara har gått två dagar. Ni är guld värda allihopa och jag kommer aldrig att glömma eller släppa er. Snart ska vi ses igen, men tyvärr inte i 8:an.... Men någon annanstans....

Jag älskar er allihopa, glöm inte det: Moa, Jenny, Jennie, Samuel, Anders, Tomas och Erik. Ni är Guld.....


image24
6 kommentarer
Fridasfunderingar

Välkommen tillbaka! :D

SvBG

Jag har saknat dina bloggar. Bra att du ska återuppta dem... men mest av allt har jag saknat dig. Hoppas vi ses snart!

Fanny

Härligt med blogg igen. Jag sakanr dig Emma, snart kommer jag hem, mindre än två veckor idag! Kramar i massor

Fridasfunderingar

Storstilad comeback, men sen då? ;-)

Madde

Äntligen är du tillbaka ;) Har saknat dina fina bloggar :P Hur har du det då? Kramar!

karolina

Dags att börja blogga snart? e nyfiken hur du har det där uppe i skogen.. =)
Kram!