En underbar dag..

... det var det den 15:e augusti. Då begav jag mig till Ume och Skycom arena. Vad hände där tänker ni? Jo, det var så att mina idoler sedan barndomen spelade där, nämligen TOTO. Det var hur bra somhelst. Mina förväntingar var höga och ju närmare jag kom klockslaget då hela konserten skulle böja så blev jag bara mer och mer taggad.  När jag kom in i arenan och satte mig på den plats jag skulle sitt (på tredje raden exakt i mitten) så var allt perfekt. När det väl kom igång kunde jag inte stå still. Jag hoppade och var med i musiken. Efter halva första låten går jag fram och ställer mig vid stängslet. BRA PLATSER. Sedan avnjöt jag en underbar konsert med, ja kanske mina största idoler. När bandet tackar för sig efter att ha gjort typ tre extranummer så kastas Simon Phillips trumpinne ut i publiken... vem fångar den? Jo JAAAAAG! Hur lycklig som helst. När jag kommer ut ur arenan så får jag redan en massa bud på den. Det högsta var tusen men jag behöll den för det är så coolt att jag har den. =) Efter det lite häng med några kompisar. Sen sticker jag ut i Ume och får träffa mina idoler och får lite kort samt får min trumpinne signerad.

En underbar dag, eller vad tycker ni....

Kan inte ni berätta om en sån där dag som man alltid kommer att komma ihåg?

Toto kollage


Kram på er alla
3 kommentarer
Liza

Bra att du inte sålde den - du har ett minne för livet!
KRAM!

Fridasfunderingar

Helt rätt att inte sälja den!Behåll den tjugo år till och tjäna sedan storkovan på den!!!,-) KRAM!

Anna

Sälj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!