Snart konsert..

...på fredag är det dags för första konserten med Gospellinjen. Ska bli sjukt kul. Vi har numera också ett namn: "For Eternity". Vaddå snyggt?! ;) Konserten är i Gottne som ligger ca: 6km från Mellansel. Kom dit på fredag kl 20.00 om du inte har något annat för dig! Men skulle det vara så att du har något annat för dig så kom ändå ;)!

188340-12

Annars då? Lite uppdateringar om flytten. Kommer att flytta in på skolan i början av november och blir av med lägenheten bara någon dag senare. Grymt skönt att få allting klart innan jul.

Jaja, nu ska jag inte skriva nå mer, men ni vet vart jag finns om det är något.
Det är bara att ringa...

Kram
7 kommentarer
Fridasfunderingar

Vad kul med konsert!Vi har konsert nästa söndag.Har hela veckan trott att det var på söndag, men tji fick jag! Ha en fin dag!KRAM!

SvBG

När kommer ni på turné till Piteå då?

Emma

Frida: Låter roligt. skulle vilja komma och lyssna någon gång=). saknar er kram
SvBG: Turné ska vi på men det blir kanske på vårterminen och då ska vi definitivt komma till Pite!

Fanny

Lycka till ikväll vännen, så kul att prata med dig häromdagen. Det behlvde jag. Nu idag åker jag hem till kära Piteå, ska bli skönt att få göra lite annat än leva folkhögskoleliv. Vi hörs! Många kramar

Fanny

Lycka till ikväll vännen, så kul att prata med dig häromdagen. Det behlvde jag. Nu idag åker jag hem till kära Piteå, ska bli skönt att få göra lite annat än leva folkhögskoleliv. Vi hörs! Många kramar

Mamma

Kul att det gick bra för er! Vi hoppas kunna komma ner och lyssna på er framöver.. och kanske gå en shoppingtur i mysiga Ö-vik - vi missade ju faktiskt en inredningaffär!!:) Glöm inte att räkna ikväll...
Jättestorastekramenochpussen!från mig och pappa

Christian

Chill med en blogg! kul med spelning också, fast det var ganska svettigt också :D