Trött....

Såhär i hösttider så har jag alltid en period då jag sover dåligt och känner mig allmänt nere. Det mesta känns som en börda, men man får hålla ut. Ska på måndag till Arvidsjaur på praktik. Ska bli kul men jag vet ändå inte om jag är så taggad för det.

Längtar hem en massa gör jag också. Hinner hem en snabbis på Söndag sen åker jag direkt på måndag morgon vidare till A-jaur.

På lördag är det höstfest på skolan och då kommer alla "gamlingar" tillbaka. Ska bli roligt. Ska dock med morgon tåget på söndag morgon 06,30 och jag lär nog vara väldigt trött då.

Nu önskar jag att jag kunde få sova...

image18
Ps. Snart är vintern här. Ds
3 kommentarer
Anna

Snart ska vi kramas.....

Fridasfunderingar

Vi ska OCKSÅ kramas!!!Hoppas du sover gott inatt! P. hade varit på föreläsning om sömn. Han hade bla lärt sig att man inte skulle ha tv,dator eller skrivbord i sovrummet så det är väl inte så konstigt om det blir sisådär med sömnen för dig ibland? ;-) Hans tips var också att man inte skulle ligga och snurra längre än en kvart om man inte kan somna utan att man då skulle lämna sängen och läsa någon tråkig bok.Den föreläsaren hade nåt i stil med Mejeriproduktutveckling från 1956-1967. Lät ju spännande värre...;-) KRAM!

Mamma

VI SKA OCKSÅ KRAMAS! Snar är du hemma igen!!!:D
KRAM!