Liten paus..

.. ja det  blev en liten paus i bloggandet. Har varit borta på retreat och kommer att berätta mer om detta i ett senare inlägg. Skolan gå på som vanligt och nu är det bara tills torsdag kvar sen sticker jag hem och kommer inte tillbaka till Mellansel förrens den 16 maj. Då e det bara sista veckan kvar och sen är jag FRIII! Då är det lite ledigt och sen börjar arbetet. Vart kommer även detta i ett senare inlägg! ;)

Kan meddela att jag har lagt upp en ny låt på min myspace, inget märkvärdigt men det e något nytt. Kommer mest troligt upp en till ny till veckan men det beror på vad förlaget säger som äger låten. Hoppas att de är snälla! =D

Jaja, kanske ska gå till 6:an. Har så sjuuukt tråkigt!

Jaja, nästa inlägg blir nr 100. Spännande..

Tjing
3 kommentarer
Anna

Vad du sjunger vackert. Isak saknar dig. Och jag.

Mamma

Saknar dig.. ska bli så kul att få ha dig hemma ett tag! Vi måste nog ut och kolla på ditt och datt om något ska fixas till!!!
Hörs och syns!
KRAM!
pappa hälsar också

Aleksanderdaniela

Brilliant site. Cheers.