Home again...

... ja då var man hemma i Piteå igen. Denna gången för att sjunga och spela på ett bröllop, och inte vilket som helst. Syrrans bästa kompis ska gifta sig. I ett år har jag vetat att jag skulle sjunga och spela på bröllopet men det känns fortfarande som att det var igår de frågade mig. Helt sjukt att det är imorgon och nervös är jag men det ska nog gå bra. Har ju som vanligt det vanliga problemet.... KLÄDSEL! Vad ska jag ha på mig? Det enda jag egentligen vet är att jag ska ha på mig de nya stövlarna jag köpte idag. Är GRYMT nöjd med inköpet och de kostade endast 399kr på Din Sko. Resten av outfiten kommer nog att vara ganska enkel men ändå sofistikerat och snyggt =)! hur jag nu ska få till det?? Men men.....

Annars då?? Ja, har iallafall kommit fram till ett beslut. Höll på att ta ut mig helt förra terminen av skolan och känner att samma sak kommer nog hända ganska fort nu den här terminen. Därför har jag bestämt mig för att dra ner lite på ett och annat på skolan för att orka med. Tyvärr kommer det att bli Gospeln men så är det. Det är det som måste åka först fastän det är nästan det som är roligast! Men jag måste tänka på att orka och se till att jag blir klar med alla mina kurser! Jag har ju jobb att se fram emot sen så jag måste vara klar då om jag ska kunna orka med det!

Jaja, känns bra att vara hemma i allafall. Glad, nervös, pirr.... Det känns bra ;)

2 kommentarer
Fridasfunderingar

Förstår att det känns trist att måsta dra ner på nåt du gillar så mycket. Däremot finns det ju alla möjligheter i världen att återuppta gospeln når utbildningen är klar! Väldigt klokt tänkt av dig måste jag säga speciellt som jag kan ana att beslutet inte har varit helt lätt att fatta.
Du som har så mycket snygga kläder, inte kan det väl vara nåt problem?!

Vi ses imorgon så kan vi vara nervösa tillsammans!

Kramelikramelikramkramkram! (obs: lång kram)

karoline pettersson

Ha det så trevligt! ;)
mys med din käresta!