onda fotter..

..kan man latt pasta att jag har! Idag har jag verkligen gatt runt HELA dagen. Men kul ar det sa jag ska inte klaga!

Idag var vi uppe i Hancock Building och at lunch! Behover jag saga att det var uppe pa 95e vaningen. HOOOOGT uppe var vi. Fick en del riktigt lackra bilder ma jag saga! Kommer upp senare nar jag har kommit hem! Shopping har det blivit idag ocksa! En massa. Maste nog lugna mig lite! Har sa mycket kvar att handla och vi ska ju till det STOOOORA shopping centret pa fredag och det ar sjuuukt lange kvar dit! Men men, sa ar det! Far CSN imorgon, eller har fatt det redan sa pengarna e det lungt med ;)!

For er som undrar sa har jag inte sett Oprah naganting men gor jag det sa ska jag halsa!

Bara sa ni vet darhemma! Det ar bara att ringa. Jag stanger av telefonen nar jag sover ;).
Har jag hemlangtan eller.. svar JA!

Kram pa er
2 kommentarer
Fridasfunderingar

Nu måste jag vara så där storasystrig....men kom ihåg att du ska leva efter chicago också.Det är länge till nästa CSN-utbetalning (tråkiga storasyster).

Fortsätt njuta. Jag är sjuuuuuk. Det är synd om miiiiig!

Kram!

Anna

Jag är inte inte så storasystrig - kör så det ryker! Det lär inte gå så mkt pengar i A-jaur...=)