Hotell Överkalix..

...det sista hotellet att utvärderas

Hotell överkalix:

- Rum: Ganska mysigt ändå fast det verkligen är ett hotellrum. Öppet och ljust.
- Säng: DUBBEL! Ett plus som ni har märkt tidigare. Väldigt skön och jag sov väldigt gott.
- Toalett: Trevlig, fin, bra dusch, inget vatten på golvet. Väldigt praktiskt!
- Relax: Underbar. Både Bastu och bubbelpool. Fräscht, utsikt över älven och solnedgången. Mysigt.
- Mat: (Åt ej i restaurangen men det var dyrt) Frukosten var toppen, praktiskt upplagt och allt kom i rätt ordning.

Hotell överkalix

Tror dock att jag ska ändra mig och he Hotell överkalix fyra stjärnor istället för tre. Trevlig personal var det där också! Tror nog att detta var det bästa hotellet av alla de som vi bodde på. Nästan en femma är det nog. Jaja!

Då var det över med utvärderingen av hotellen! Hoppas ni kan ge eran egen åsikt någon gång!

Tack och hej, leverpastej!
1 kommentar
Anna

Jag har bara spelat påhotell Överkalix, en juldag, fullt med packade finnar som ville höra tango. Så jag har ingen åsikt om hotellets "stjärnstatus".
Skönt att resan gick bra. Kram!