Konstigt...

...ja nu slutar man snart Mellansel och det känns lite konstigt faktiskt. Har ju ändå varit här i två år nu. Men ändå så ska det bli så sjukt skönt att få åka hem, vara hemma och veta att jag inte ska bo här nåmer! Känslan går inte att beskriva! Jag tycker det är såååå underbart!

Körde ner i morse, gick bra ville dock nästan bara vända då jag kom fram. Det här är inte mitt hem. Jag känner mig inte hemma här som jag gjorde förr och det har jag sagt tidigare. Förra året ville jag bara vara här hela tiden, men nu vill jag bara härifrån. Eller hemskt är det bara inte, men ni vet nog hur det är att inte känna att man riktigt "passar in"!

Aja, på fredag drar jag hemåt igen och då för att aldrig återvända?! Eller??!!

Nästa inlägg: Vuxenpoäng

ps. jag har åkt motorcykel idag! Kul. ps
6 kommentarer
Mamma

Kör hårt nu sista veckan.. snart flyttar du HEM!! Vad jag längtar!! och snart är det dags för inredning av nya lägenheten!!! KUUUUUUUUL!
KRAMIZssAR!
Mamma

SvBG

Det är ju så: allt har sin tid... Välkommen tillbaka till Piteå!! :-D

blomman

Jag vet precis vad du menar. Jag har iofs bott kvar i stan, men de är ändå inte samma sak. Kram
p.s gillar din resention av hotellen ;)

Fanny

VÄlkommen hem till Piteå! Vi ses på lördag! Ser fram emot vuxenpoängen!
Kramar

Anna

Idag har du "examen". Oj vad jag är stolt över dig! Och oj vad skönt att du kommer hem!

Älskar dig!

maria

http://ladiesmafia.mylava.net/

Kom in och umgås med oss !