Kommer kanske bli en bloggpaus...

.. för min rygg har pajat......IGEN! Blä, orkar inte. Har inte tid. Kunde inte ha några körer igår för jag hade för ont för att gå till jobbet, sen idag är jag på jobbet men jag får kämpa för att det gör ont att stå, gå och sitta. Men kanske blir lite gladare sen då barnen kommer, de är ju bara för underbara. =) Efter barnkören ska jag bege mig till Missionskyrkan för övning med Support. Hoppas jag orkar! =S

I helgen ska jag iväg på PKV-kurs på Edelviks Fhsk i Burträsk.Vet inte om jag riktigt är tagg men jag kanske kan få lite plugg gjort då jag är där.

Nä nu ska jag äta middagmed min kära kollega Linnéa. Dags att snacka lite skit..... eller???? ;) haha


Sköt om er alla
KRAM
3 kommentarer
blomman

usch vad tråkigt att du har ont i ryggen. Hoppas det blir bra snart! :D kram

Anna

Hoppas ryggen blir bättre snart!

Zassi

Sköt om dig och hoppas du bir bra1