Ny vecka, nya tag..

.. har jobbat helg i helgen. Det har varit lite slitit ( mycket att tänka på) men det har gått så sjuuukt bra. I lördags var det ganska lungt ändå. Bara två dop, sen på kvällen så var vi på 50-års fest. Trevligt, trevligt men vi var inte så länge då A inte kände sig helt pigg och jag skulle upp och jobba.
 
Söndag morgon gick jag in till stan på 15 min, sen hämta de saker som behövdes till gudstjänsten, sen rigga, få allt att funka, ringa till pappa för extra sladdar då en var heeelt död. Sen försöka lugna ner sig innan allt började ( vilket jag inte hann ). Linnéa tvingade mig att gå på toa fast det var dags att börja gtj. Jag hade tänkt hålla mig men det fick jag inte. ;) Sen började allt och det gick hur bra som helst. Min ungomskör "One Reason Gospel" sjöng upp för första gången sen vi startade och det gick verkligen HUR BRA SOM HELST! Jag är super nöjd! Sen en heldag med konfirmanderna. Jag var trött ska jag säga när jag kom hem, men istället för att vila spelade jag typ Settlers 2 till halv 5 på morgonen...

BY THE WAY!
jag har en låt på G, ska försöka få ner den på papper bara...


Jaja, annars jobb hela veckan, sen till helgen ska jag iväg (igen) och denna gången till Burträsk och PKV kurs. Är inte så taggad, hade helst velat vara hemma och bara ta det lungt. Tända ljus, mysa och bara vara MEN det får vänta. Typ några helger....blä.....

Jag kanske borde gå och sova snart men vi får se...
KRAM

0 kommentarer