Jag känner mig för ovanlighetens skull lite spontan...

Jag är en sån människa som ofta tycker om att planera långt i förväg. Har dock dragit ner på detta efter att man träffade en person som är spontanare än spontanast! =P Men ändå så brukar jag aldrig bara göra något. Det är lite konstigt tycker jag! För egentligen så borde man vara mer spontan, så jag tror faktiskt att jag ska ta tag i det nu! Eller vad tycker ni??

Har kommit hem från kören och tittar på Barcelona på tv. det står 0-0 ca: 30 minuter in i första halvlek. Nu får de ta och göra mål tycker jag! Har varit och handlat lite frukt också påvägen hem plus en godispåse åt sambon som kommer hem från träningen snart! Ska bara meddela att jag inte tagit en enda godis på hela veckan (och det är grymt bra för att vara jag) haha! Men frukt i stora lass är det som gäller nu! Sen köpte jag också Nutrillet smoothie, de hade special erbjudande på ICA så då slog jag till =). Är ledig i helgen (vilket är skönt). Det kommer att vara fullt upp här framöver så man får ta det lungt nu helt enkelt!


Nu är det nyttigheter som gäller...

Lämnade in arbetsansökan idag så vi får hoppas att de hör av sig snart=), Väldigt snart...

Nu ska jag mysa framför tvn tillsammans med Barca!

Kram på er

1 kommentar
Smisk

Vad har du sökt för jobb?