Ganska intressant hur folk spenderar sin fredagkväll!

De flesta (eller i allafall ganska många) börjar nu vara lite onyktra. En hel del är på LuleKalaset och flänger runt, diggar. Andra festar hemma här i stan och vissa... ja de sitter i kyrkan och spelar orgel. Haha! Har ganska precis kommit hem efter att ha övat inför helgens jobb. Gick ganska bra ändå men det blir mer övning imorgon. När jag cyklade hem var det liv överallt från olika förfester i stan. Blev lite småsugen men NÄÄÄ. Inte idag eller imorgon heller för den delen men nästa helg då kanske.....

Imorgon tar jag bussen till Skellefte för jobb och sen hem igen och sen tillbaka på söndag. Måste skynda mig hem efter jobbet för jag har träning sen på söndag. Stress, stress, stress. Tagg är jag dock, på jobb, fotboll OCH skola. Nu ska jag göra klart det sista så jag får ut mitt examensbetyg.

Min "handbok" på jobbet ;)

Nä, nu ska jag och sambon se film och jag ska dippa morötter och gurka. MUMS!

Kram på er alla

1 kommentar
Liza

Hej gumman! Hoppas att allt har gått bra på jobbet idag också.. åsså träningen också så klart!

Love you!

Kram!

Mamma