Idag känner jag...

...att det är en bra dag, plus att morgondagen känns ännu bättre! Jag vet inte men jag vaknade på rätt sida idag. Utvilad känner jag mig också. Jag och sambon har varit och handlat så vi fick en liten promenad. Sen har vi städat och diskat undan och nu börjar vi förbereda för lite tacos. Ska bli såååå gott. Vi har längtat =) Sen ikväll är jag sugen på att hänga med Linnéa, får se om hon har tid.

Imorgon ska jag och träffa Maggan för att jag eventuellt ska bli kontaktperson (och det tycker jag är roligt), sen ska jag träna och efter det kolla blodtrycket. Kanske mindre roligt men men. Sen ska jag ha min sångelev och sedan är det dags för ungdomskören. Jag känner mig pepp. Kanske av en anledning också. Har börjat spåna på en liten idé som jag defenitivt tror att jag ska genomföra. Det är något jag tycker är roligt och som man kanske tom kan leva på. Jag ska undersöka lite mera. Ni lär ju få veta senare vad det gäller!

Jag är glad och jag älskar solen! =D

Kanske man ska hjälpa sambon med maten!

Hoppas ni också har en bra dag=)
KRAAAAM
1 kommentar
Anna

Vad har du nu i kikaren?