Jag väntar med spänning!

Var på arbetsintervju i onsdags och jag tänkte, ja men det kanske tar 45 minuter. Sååååååå fel jag hade. Jag blev där i en timma OCH 45 minuter. Trevligt var det! Till veckan får jag veta om jag har fått det eller inte. Jag vill helst veta igår (om man kan säga så). Skulle vara skönt att veta! Jaja, just nu har jag en massa annat som ska göras och fixas.

Imorgon är det konsert med One Reason i Glommers, spännande. Sen på lördag sjunger vi i småstaden kl 13.00 BE THERE! På söndag har jag match. Denna gången mot Öjebyn. Blir det inte seger kommer jag att vara på dåligt humör. Ska under helgen även följa med svärmor och titta på en massa möbler i Böle. Hoppas jag hittar det jag söker efter. Time will tell!



Nä, nu ska jag kanske göra någon nytta (om det menas att sitta i soffan)!

Kram på er alla och håll tummarna!
0 kommentarer