FÖRSTA ADVENT

Jag bara älskar advent. När jag cyklade till jobbet imorse så var det verkligen den här bitande kylan på kinderna. Aj lajk alot. Dock så är det ingen snö men förhoppningsvis kommer det. Jobbet gick jättebra (till skillnad mot förra veckan) och jag och tjejerna fick verkligen till låtarna. En av låtarna vi körde hittade jag i onsdags (samma dag som vi skulle öva =S) och jag skrev då ett arr på den med stämmor och skit. Efter gudstjänsten idag sa en av de som fixar fikat hos oss  att det var så snygga stämmor, specielt på den första låten. Tack sa jag och sa att det var jag som hade gjort arret, hon ville då ha det så hon kunde köra det med sitt luciatåg. Kul! =)

När jag kom hem har det varit städning och färdigpyntning. Nu är jag nöjd och nu är det äntligen julstämmning i huset. Igår kändes det verkligen inte som det, men jag har ju fixat lampor till alla stjärnor idag så nu lyser det. Sen, det stora projektet som var... balkongen! Nöjd nu pappa? hehe

Imorgon är jag ledig och då ska jag mest mysa. Träna ska jag då iallafall göra och baka pepparkakor (sambon vill så gärna ha). Annar så ska jag inte planera så mycket, ska ta dagen som den kommer.

Nu är det middag som gäller och sen är det! El Clásico! Vi är laddade här hemma ska jag säga. Blir det vinnst så blir det skumpa. hehe

Avslutar med hur jag ser ut idag! Dålig kvalla men vaddå?!
Tröja från Cubus (tack Linnea) leggings från Gina!

Tills vi hörs igen. Sköt om er och Trevlig advent på er alla!
KRAM
2 kommentarer
Pappis

Härligt med seger för Barca och naturlitvis blir pappa nästan rörd till tårar över julbelysningen. Oj så fint. Kram

Mamma

Supernice! Fint blev det och det ser så julmysigt ut med slingan på balkongen!

Good Work!

Kram!