HÄRLIGA DAGAR!

Är hemkommen från några härliga dagar i Pite. Har hunnit med mycket: Årsmöte med Summer games, sconesfika med mor, far och stora, storasyster. Dagisspelning som var hur rolig somhelst. Insåg dock att det var dags att sluta då lilla prinsessan A säger: Emma, du är ju aldrig tyst! Lunch med Linnéa, mys med hela familjen. Häng med Madde och Marcus, och säkert en massa mer. Har även börjat läsa 4:e boken av Twilight Saga! Mmmm, spännande.

Väl hemma har jag börja julpynta men jag blir inte riktigt nöjd (kanske med tanke på att jag inte har några lampor till mina stjärnor. Hmmm, Clas O imorgon kanske?! Förövrigt så är det jobb imorgon. Just nu är jag inte tagg men det kommer bli roligt. Mycket sång och musik.

Kanske man ska göra nått vettigt, typ äta godis. Det är ju ändå lördag!

Kram på er


Mörkt på Hemmansgatan...
och snöfritt =(
0 kommentarer