LEDIG DAG!

Har varit ledig idag, riktigt skönt har det varit. Har tagit mig en sovmorgon så jag fick sova ut riktigt ordentligt. Det finns nog inget bättre! Skönt att kunna stiga upp och känna att man har fått sova tillräckligt.

Har hunnit träna, det är så grymt skönt och jag är så glad att jag har hittat någonting som jag tycker ger nått, det är roligt OCH det är helt och hållet gratis. Då ekonomin är som den är så måste man hitta andra alternativ än att gå på gym odyl. Vad gör jag då för nått? Jo jag kör något som kallas för Zumba fitness. Grymt roligt. Det känns med som en dans än träning och sa jag att det var roligt ;)

Ska defenitivt köra imorgon också.

Efter träningen blev det såklart en uppfriskande dusch. Har hunnit spela lite Settlers och snart är det middag. Blir inget märkvärdigt idag, rester men gott ändå. Sen kanske man ändå ska ta och baka lite pepparkakor, det beror på om sambon orkar. Han sa igår, helt från ingenstans om han fick vara med och baka? Chock för mig kan jag säga men självklart får han vara med.

Igår var det El Clásico, hur bra somhelst. Jag var lite besviken över att Zlatan inte startade men eftersom han satt på bänken så förstod man ju att han skulle in och spela MEN man förstod inte att bara efter några minuter så skulle han göra vinnarmålet för Barca. Totally Awesome! Såklart så hyllar alla tidningar Zlatan och bara Zlatan. Puyol gjorde en sån insats igår och han bara ägde och var garanterat bäst på planen. Snacka om att offra sig! Han är bara för grym alltså, synd att han inte tidningarna ger han den hyllning han förtjänar.

Nu måste jag värma maten är så hungrig.

Sköt om er
KRAM


0 kommentarer