Är du ledig nå? Nä, inte förens efter jul!

Hmmm, jag har insett att jag kommer nog inte ha några "helger" framöver. De här två veckorna har visat det ganska tydligt men jag klagar inte. Jag tycker det är roligt. Att spela och sjunga är det bästa jag vet. Att repa och spela är grymt roligt och jag längtar som bara den till skolan imorgon. Både ensembel och piano står på schemat och det ska bli superkul. På tisdag sticker jag på Framtidsforum på Pite Havsbad tillsammans med alla arbetskamrater. Det ska bli jätteroligt MEN jag kommer missa Gospelkompet och det är det roligaste (gospelfreak som jag är). Aja, får spela själv hemma istället.

Jag vet att jag inte kommer ha någon ledig helg förens efter jul. Det kommer kännas, tro mig. Jag kommer vara trött och sliten men samtidigt så tror jag att det kommer bli bättre nu när jag börjar träna. Ska dit för första gången imorgon efter att jag har varit och tagit cellprov. Ska springa lite tänkte jag. Sen på kvällen vet jag inte vad det blir. Öva antar jag och just det, vi ska stor/höststäda lägenheten imorgon. Har för mig att vi har tvättid också. Fullt ös medvetslös. Yihaa!

Jag om nån månad kanske ;)

Haha

 

Nä, ska kanske se nått nu men sängen kallar om inte alltför länge!

 

Kram på er

0 kommentarer