Mat kanske?

Sitter hemma i soffan och bara slöar. Jag började faktiskt städa undan lite här hemma men när jag skulle in i frysen möts jag av en sprängd Colaburk. Kan meddela att Herr Dahlberg inte låg så högt i kurs just då. Tappade i och med detta suget på att städa.

Har jobbat idag. Tog bussen från pite i morse. När jag anländer till Skelet så spöregnar det. Cyklade till jobbet och var dyngsur när jag kom fram, så det var bara att leta upp nå utklädningskläder att ha på sig medans kläderna torkade i torkskåpet. Jag var inte vacker kan jag ju säga MEN det fick duga.

Funderar på om jag ska fixa mig nå mat (har inte ätit någonting idag). Men vad? Får fundera på det. Idag är det körövning. Som jag har längtat hela sommaren. Ska bli så roligt att träffa alla körkompisar igen!

Smell you later
0 kommentarer