LÄNGTAN OCH MOTIVATION. YES!

Idag har jag bestämt mig. På fredag eller till veckan blir det att köpa träningskort. Nu tillåter ekonomin det och sen är det dessutom ett plus att jag får pengar från jobbet dessutom, så jag betalar drygt hälften av vad det kostar själv. Härligt ändå! Sen tror jag att jag någonstans har hittat motivationen också. Sen gjorde jag en lite beställning idag som förhoppningsvis kommer på måndag ;P Hoppas, hoppas!

Imorgon ska jag jobba hela dagen. Känns bra ändå. Har Låt och Lek själv men det känns bra. Sen är det mest planering och pianoelev. Efter jobbet ska jag dra med sambon ut och äta. Ska fira lite tänkte jag men vad vi ska fira vet jag inte riktigt men någonting finns det alltid ;)

Härlig outfit för sommarkvällar =)



Sitter och lyssnar på Veronica Maggio just nu. Hon är riktigt bra och jag får alltid sommarkänsla när jag lyssnar på henne. Åh, sommar med värme, grillningar, bad, sol, härliga promenader. Åh, ge mig nu!

Annars är jag mest glad att kära syster är hemma igen. Känns bra!

I'm out

0 kommentarer