FREDAGKVÄLL

Har haft en ledig dag idag så jag passade på att ta sovmorgon. Hade nog kunnat sova ännu längre men man kan inte alltid sova bort dagarna. Anders hade ett möte på eftermiddan idag och efter det gick vi och fikade på Lilla Marie och sen strosade vi runt på stan. När vi kom hem började vi stöka undan och städa lite. Känns skönt att ha fått ut det mesta i förrådet nu och det som är i kartonger ska upp så fort vi får vårat sovrum. Har även passat på att tvätta lite idag då det inte skulle hinnas innan min lilla tripp till Hemavan. Måste ju ha rena kläder då =)

Fick ett samtal av storastorasyster där hon vädjade om att få se lite bilder från lägenheten. Här kommer några stycken men ni får inte se allt förrens det är klart =)

Vardagsrummet:

 

 

 

"Groventrén"

 

 

Inre hallen:

 

 

 

Och det var det ni fick se idag. Vi har ju som sagt "två hallar", groventrén där vi har alla ytterkläder och sen inre hallen där min arbetsplats är bland annat. Stor lägenhet har vi och vi bara älskar den. Jag ska ta och diska och göra iordning lite i köket så kanske ni får se bilder därifrån om en dag eller två. Måste bara kolla: Anna, är du nöjd nu? Jag hoppas då det.

 

Idag gjorde sambon en supergod middag. Kycklingpasta och det blev supergott. Jag är bortskämd när det gäller matlagning för jag behöver sällan laga själv haha.

 

 

Mmmm, gott!

 

Nu ska jag ta tag i köket och sen göra klart i tvättstugan. Imorgon bär det av till Pite för dop och sen har jag konsert på kvällen tillsammans med Trinity. Jag längtar!

 

Sköt om er till nästa gång och trevlig helg på er!

KRAM

5 kommentarer
Mamma

Så fint ni har gjort!

Hälsningar kommer här från pappa som är mycket imponerad över att ni har fått upp så mycket på väggarna!

SNYGGT!

KRAAAAAAAAAAAAAM!

mamma o pappa

Linnéa

Åh men gu så mysigt! :D

Maggan

Så fint....verkligen supermysig lägenhet - och jag gillar verkligen stilen! Ha så kul på både dop och konsert! kraaam (ps I miss u....)

Linetts

Gud vad mysit dt verkar.. :)

SvBG

Så fint ni verkar ha det! :-D