BLANDAT!

Är hemma i Pite nu. Blir här en vecka och sen är det dags för konfaläger i Älvsbyn i två veckor. Sen börjar skola och jobb. Spännande men dock några veckor kvar. Igår var jag och sambon på bio. Såg Inception och det är den bästa filmen jag har sett på länge. Underbar bioupplevelse. Funderar på om jag kanske ska se den igen...

Jag och Bella på Ansia i Lycksele =) SOL!



Idag har det regnat och regnat. Jag vill bara att det ska vara sol så jag kan få sola och bada. Hatar att sitta inne. Väl inne såg jag såklart på tv. Fastande framfrö Super Nanny. Jag var så arg när jag såg det, pappan var ett pucko. Sa åt sin fru att hon skulle städa, tvätta, sköta om barnen och laga mat för hon satt ändå bara på sitt arsle. Observera att hon hade ett jobb också! Vad gjorde han? INGET! Han kallade sin styvdotter (14) och sina smådöttrar som var 2 och 3 dryft för slynor etc då de var "stygga". Gjorde det något dumt slog han dem, smiskade. Ville de inte lyssna då hämtade han sitt bälte. IDIOT! Jag satt och skrek och var allmänt arg. PUCKO!

Aja, har fått skriva av mig!

Jag avslutar med en tanke till de anhöriga till de avlidna i bil- och bussolyckan som inträffade i Piteå idag. Tragiskt, hemskt, overkligt. Jag tänkter på er!

Tills nästa gång
KRAM
0 kommentarer