HAPPY BIRTHDAY TO ME!

Jaha, så då var man ett år äldre. Har för första gången i mitt liv åldersnojja! Varför har jag då ingen aning om men på nått sätt så känns det som att om man inte har varit vuxen tidigare så blir man det när man fyller 23. Vad grundar jag det på då? Jo, jag vaknade klockan 7, var då helt klarvaken. Jag steg upp halv åtta. Såg på nyhetsmorgon (det spårar ur redan märker ni). Gjorde sedan en ordentlig frukost (jag äter aldrig frukost i vanliga fall).

Efter frukosten gick jag på Kvantum och handlade endast städsaker. Efter det hem, stökade undan lite, sen gick jag till Nordanå och hade picknick med Bella, Micke och LoveLee. Efter det for vi och hälsade på Jonas och Maria. Vilken superfin lägenhet de hade. Sen handla på Coop, sen hem. Började städa toan och jag tyckte det var roligt, jag VILLE städa. Det har då aldrig hänt förr. Sen har jag blivit bjuden på trerätters av min underbara sambo. Jag fick dock välja vad som skulle lagas =D

 

 

'

Förätt: Vitlöksbaguetter med Tzatziki

 

Huvudrätt: Rotsaksgratäng med fläskfilé i ugn med grädde och ost

 

Efterrätt: Chokladboll och myrstack =D

 

Nu är det fotboll som gäller. Sen ska vi mysa med en film eller serie. Imorgon är en annan dag. Måste bara säga att jag har köpt en present till mig själv idag. En sekretär, ett fynd. Känns bra!

 

Sköt om er alla där ute =)

KRAM

2 kommentarer
Frida

Fy vad du är gammal! ;-)

Grattis till ålderdomen! :D



Vill se kort på sekretären. KRAM!

Lillemor

KRAM! :-)