Oh Shit!

Nu sitter jag verkligen på nålar. Det här känns spännande. Jag har aldrig gjort något liknande förr. Det känns jätteroligt, jättespännande, jättepirrigt, jättenervöst.... Väldigt blandade känslor men allt är ändå på ett positivt sätt.

Jag försöker att inte bygga upp förhoppningar och jag försöker att inte ha några höga förväntingar heller MEN jag kan som ändå inte låta bli. Det skulle vara så roligt. Att få testa nått nytt, testa nya gränser. Åh, det är så spännande.

Jag kommer inte avslöja nu vad det gäller. Om det blir nått får ni veta det då, mest troligt efter Jul...



Imorgon är det skola igen. Rep hela dagen, sen ska vi på bio med klassen och se Harry Potter. Ska bli så grymt roligt. Sen måste jag dra till Pite. Hade egentligen tänkt åka tidigt på lördag men då går det ingen buss förrens 8.10. Skit också. Aja, får härda. Det är Kick Off med Summer Games så då gäller det att vara på plats.

Nu ska jag och min kära sambo nog se lite Criminal Minds, sen folket ska jag sova.

Godnatt

3 kommentarer
Ida Jerrevik

Tss.. Du vet sannerligen hur man gör en annan nyfiken!

Fanny

Verkligen nyfiken! Jag saknar dig förresten! En hel massa, jag är kass på att höra av mig. Förlåt.

Johningeborg

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!