Motivationen = på TOPP!

Sitter och lyssnar på en massa bra musik och bara tar det lungt. Det är skönt med lediga kvällar. Sen är jag ganska mör sen gårdagen. Det känns och jag har lärt mig att det finns muskler som jag inte visste jag hade. Haha! Skämt åsido. Kanske drar på en promenad snart men vi får se, jag är ganska lat.

Imorgon är det skola och sen blir det styrketräning. Kör hårt nu men det är bara att kroppen vänjer sig. Jag har ett mål nu, ett riktigt mål och jag ska fan klara det. Så är det bara. Jag mår så grymt mycket bättre av att träna också. Dessutom tycker jag att det är SKITKUL! Då är det ju bara att fortsätta.

Igår när jag var påväg till dubbelpasset.

Emma = Motiverad

 

Ska vara hemma i Pite Söndag till tisdag. Blir IKEA, dagisspelning, lunch med bästa vännen och en massa mys. Ska försöka träna också. Kanske blir en joggingtur eller så lånar jag mammas stavar. Vi får se vad jag hittar på. Ska iallafall på Afropowerdance innan jag åker till Pite på söndag. Det längtar jag till.

 

Nu kanske jag ska diska lite. Då blir Anders lite gladare på mig iallafall. Eller?!

 

KRAM

2 kommentarer
Frida

...eller så ber man storasyster om en gratis träningsvecka på step-in?

Elin

Tycker du ska höra med din syster om en gratis träningsvecka och komma och köra Bodycombat med mig;D eller Pump, eller spinning, eller MQ, eller gym eller Zumbastyle.....eller så allt ihop!:P