Då var det ÄNTLIGEN ute!

Som jag har kämpat för att hålla tyst och att hålla minen då ALLA frågat hur det har gått. Men nu vet ni! Tre ja är jag väldigt nöjd med. Tänkte dock berätta lite vad som mer hände och som inte visades på tv.

Henrik Fexeus sa ju att jag inte hade kontakt med publiken, eller han ville se mer av det. Det som hände då var att självaste Bert Karlsson avbryter han och säger att det inte är mitt fel, det är ju teknikerna som ställde pianot snett inte jag. Lite roligt ändå!

Sen innan jag gick ut på scenen pratade jag med Tobbe och Marko. Det de INTE visade var en ordentlig felsägning av mig. Innan det började filmas så hälsade vi på varandra och de frågade vad jag skulle göra. Jag sa: Sjunga och spela piano, två saker samtidigt. Sånt som inte en karl klarar av! Det tyckte de var jätteroligt och sa att jag måste säga det när de filmar.

De börjar filma, de frågar vem jag är och vad jag ska göra. Jag svarar (och kom ihåg vad jag skulle säga), men det här kommer istället: Jag ska sjunga och spela piano, sånt som två karlar inte klarar av! De dör av skratt och frågar om jag menar samtidigt!? Haha, den bjuder jag på!

Annars tycker jag det är ganska sjukt att jag är på tv4:s hemsida!


Klicka på bilden för att komma till klippet

Sen vill jag tacka för ALLA gratulationer och allt stöd jag har fått så här långt!
TACK
9 kommentarer
idasida

Och jag ska hejja på dej heeela vägen till toppen! ;) Så himla kul alltså! :D

idasida

Och jag ska hejja på dej heeela vägen till toppen! ;) Så himla kul alltså! :D

Monica

Är värdelös på att kommentera men ska försöka bättra mig :)

Du var jätteduktig! Solklart att du skulle vidare! Lycka till nu och se till att gå till final! Håller tummar och tår :)

Malin B

Jag som läser/skriver hos din mor och din syster har förstås varit grymt nyfiken på detta jag också. =) Så missar jag hela "kalaset". TUR att det finns web-varianter nu för tiden.

Du var jätte duktig.

Malin applåderar och hejjar på!

Anna A

Men heja dig Emma! Så duktig du är, underbart bra!

Micke

Superbra Emma!!!

Catharina

Emma, du var jättebra!!! Jag önskar din LYCKA TILL i massor!!!

Kram/ Catharina

Maggan

Shit så nervös jag var i går....fast jag visste att du skulle gå vidare - om inte så kan dom lika gärna lägga ner programmet. Tony och Emme och en stuggranne satt som klistrade med oss, Emme skrek att vi alla skulle hålla käft när du skulle sjunga...det var en hätsk stämning:-D Stuggrannen ringde runt till Älvsbyn och Norrfjärden (hon ringde flera samtal) för att meddela att "hon som sjöng på brölliset skulle va med i talang..."



Jublet visste inga gränser när du sjungit klart! Vi stod upp och skrek, det var värre än en final i fotbolls VM!



Så grymt bra och säkert framträdande - men jag är ju inte förvånad ett dugg. Kul att se Charlotte P så imponerad och även Bert, den lille ljuse sprätten vet jag inte vad han pratade om - han försöker väl ha synpunkter för att matcha de övriga i juryn men det blir bara dumt när han pratar om sånt som han inte kan!



Japp då får vi fortsätta och sitta klistrade framför tv:n och jag är imponerad av att dina nära och kära kunnat hålla tyst:-)



Tack Emma! kramen

Åsa Rönnlund

hej emma gumman kändisen våran=)

Pratade nyss med Ulla som bad mej hälsa att dom satt och såg dej i går...sen bad hon mej hälsa att du var jättebra...precis som alltid=)