Jag hade tänkt....

.....fara och träna idag. Men när jag kom hem var jag för det första helt död. Så trött att jag knappt orkade hålla ögonen öppna. Sen så sitter jag nu här och mår piss. Illamående, sura uppstötningar och en lätt kramp i magen. Är det magkatarren som är på g igen kanske? Jag hoppas inte det. Jag känner mig inte stressad. Det är mycket nu men det är mycket roligt och det gör inte så mycket. Jag är ju ledig sen. Vi får hoppas att det helt enkelt bara är något tillfälligt så jag är pigg och kry att leka stadsfolk OCH Alexander Bard imorgon(!?).

 

Be en bön, tack!

1 kommentar
Mamma

Ber, ber! Hoppas att det hjälper! Kanske behöver du också vila ibland - bara vara! Det kan ge mycket energi.

Längtar så till dess du kommer hem - vi ska ju sitta på "lokal" och kika på folk, dricka varm mjölkchoklad med vispgrädde och äta kanelbulle dagen före julafton. Hoppas det snöar också så blir det ändå mysigare!

Love you!

Kraaaaaaaaaaaam