Välmående och schizofreni!?

Hur mår jag? Sådär faktiskt! Jag jobbade hela dagen igår från 9-21. Idag har jag jobbat 7,45-NU! Jag är sliten, mår sådär, har inte lyckats äta än då magen är i uppror och jag känner mig knappt hungrig. Jag hade tänkt gå och ta mig ett bad nu för att slappna av och värma kroppen lite. Kan behövas i detta väder!

Schizofrenin då? Jo, igår så var jag Alexander Bard och sen var jag en profet. Idag har jag varit torgumma, jag har sålt saker, sen har jag snattat också. Jag bör tillägga att vi hade julvandringar på jobbet, därför detta. Det var alltså en lek =) Men är det konstigt att man undrar vem man är egentligen?!

Igår fick jag ett oväntat MEN uppskattat mail. Jag har svarat och nu väntar jag bara på besked. Jag hoppas, hoppas, hoppas. Vilken möjlighet och jag vill VERKLIGEN! Ni anar inte!

Senare idag ska jag försöka få ihop en ansökan som jag ska lämna till chefen imorgon så han kan skicka vidare. Hoppas jag hinner OCH orkar!

Kram på er

OBS! Bara så ni vet så är jag inte med barn (om ni nu började fundera)!
2 kommentarer
My

Det var ju tur, för isåfall hade jag missuppfattat det att barn inte kom med mail :)

Fanny

försök vila också!! Det är viktigt för magen! Spännande det lät med mail! Hörs snart! Kram!