Tre spelningar inom loppet av 24 timmar

Satan i Gatan vad jag är trött nu. Har haft tre spelningar inom loppet av 24 timmar. Det tar på krafterna men det är så roligt! Fler blir det också i sommar. Jag var i Finnfors nu på kvällen (bilden) och de vill att jag ska komma tillbaka! Riktigt roligt, så det kanske blir en spelning till där innan sommaren är slut.

Imorgon är det jobb. Öppethus och musikcafé på kvällen då jag ska vara "värd". Sen blir det att dra till Piteå och vara där några dagar innan jag åker tillbaka till Skellefteå för jobb på söndag. Sen har jag SEMESTER! Jag längtar. Två veckors ledighet och jag ska bara njuta.

 

Nu är det fotboll men sen ska jag försöka diska och packa upp IKEA grejorna som inhandlades på resan med den ömma modern.

 

Ha en trevlig kväll

1 kommentar
Leif o Irene Lundgren

Tack för en trevlig underhållning,välkommen igen!