Aldrig mer

Idag har jag varit hemma. Jag är inte sjuk men jag håller på att ta slut. Jag känner i både kropp och knopp att det börjar bli för mycket så jag har tagit ledigt från skolan resten av veckan. Om jag ska orka resten av terminen så måste jag få vara ner lite. Jag känner mig själv och jag vill inte hamna där jag var tidigare. Det innebar att ingenting blev gjort, allt var jobbigt, jag sov ingenting, jag mådde skit och det enda som var lockande var att ligga under täcket och gömma mig. Det ska INTE få hända igen så nu bromsar jag....

Jag ska INTE hamna där!

(enda gången jag ska få lägga mig ner och dö är då jag har tränat)

 

Träningen har jag kommit igång med och det känns bra. Det hjälper...

 

6 kommentarer
Herr A. Nonym

Eye of the tiger!

Mamma

Klokt av dig! Har märkt att du varit stressad!

Ta hand om DIG! <3

Kraaaaaaaaaaaam!

SvBG

Klokt, Emma! Sköt om dig!! kram

SvBG

(Fastnade inte min kommentar? Då får jag skriva samma sak igen...)



Klokt, Emma! Sköt om dig!! kram

Frida

Det de sa här ovan.KRAM!

Fanny

Bra Emma!! Det är alltid bättre att ta det lugnt för att senare orka! Kramar