Har kollat på förlovningsringar

I måndags var jag i Piteå och gick då på stan med min älskade mamma. Vi myste på, åt lunch och hade ett mission, att hitta skor till mig som jag ska ha på pappas 60-års fest! Vi lyckades hitta ett par skitsnygga som jag ska visa senare.

Efter att jag införskaffat skorna så fortsatte shoppingturen. Det blev att gå och titta på förlovningsringar. Jag har länge velat ha en slät ring i silver och de enda som finns är då förlovningsringar. På Ur & Penn hade de en massa men det var en speciell ring jag föll för som inte var riktigt slät utan vågig. Skitsnygg och jag älskar den.

Ni som trodde att jag och Anders har förlovat oss så kan jag säga att så är det inte. Tror Anders fick sig en chock när han såg rubriken här. Haha!

Nu ska jag iallafall ta och äta lite mat för jag är helt död efter dagens träning, sen blir det fotbolls/skype date med Anders!

Kram på er
0 kommentarer