Me love this musiclife of mine

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag fullkomligt ÄLSKAR mitt jobb! Idag har det hänt så mycket bra och som får mig så glad så det bara sprudlar i hela kroppen! Kollegorna har börjat återvända från deras semestrar, jag ska åka iväg på en jätterolig "kurs" i Januari, jag har fått sjunga med mina underbara körer som bara blir bättre och bättre och nästa vecka ska vi ha konsert! Förstår ni hur spännande det ska bli och de är SÅ taggade! Om ni inte har något för er på tisdag nästa vecka klockan 18.30 så kom till EFS Piteå och lyssna!
 
På söndag kommer vi starta med våran nya gudstjänst klockan 18 och det ska bli spännande, givande och uppfyllande! Sen är det en massa konserter också som ger mig energi!
 
Me love this musiclife of mine
 
0 kommentarer