24:a

Förra helgen var det dags för 24:a timmar musik i Bergsviken. Är ett återkommande evenmang som är så himla roligt. Musik i tjugofyratimma nonstop! Jag hade turen att få vara med på hela fyra (!) spelningar.
 
Det börjades med älskade On Duty klockan 12 som fick inleda hela grejen! Är alltid lika roligt att få sjunga med dessa människor och jag längtar redan till nästa gång!
 
Klockan 15,30 var det dags för Emma Bogren Band. Jag var dundernervös innan för jag har inte fått spela på det sättet på väldigt länge. Jag kunde bara koncentrera mig på att sjunga och det var SÅÅÅ roligt! Kan meddela att det blir en till spelning som redan är inbokad och det känns jätteroligt. Här kommer lite bilder:
 
 
 
 
 
 
Alla foton: Frida Lundström
 
Det var superkul och tack igen till bandet! Ni är grymma! Supernöjd var jag efter spelningen också! Wihoo!
Direkt efter spelning drog jag iväg och spelade fotbollsmatch! Vinst blev det såklart! Sedan iväg och repa med Trio med Lax och kloakcn 23.00 stod vi på scenen! Det var överfullt i lokalen och skriket från publiken skar i öronen men det var GRYMT roligt! Tack grabbar för att jag får vara med :)
 
Efter det hem och lite häng, sova, sen upp för att klockan 09,00 spela på frukosten. Jag var extremt trött i rösten och kom aldrig riktigt igång men kul var det. Sedan vidare direkt efter det för gudstjänst klockan 11 på EFS och sedan en till klockan 17. Tror ni jag var nå trött? Det var värt det och jag älskar det här, musik alltså! Underbart!
1 kommentar
Charlotta Karlsson

Ah, härligt att höra om alla grupper! Är du med i självaste Trio med Lax och vad gör Emma Bogren Band för musik? *nyfiken*

Svar: Hej Lotta =) Jag är trio med lax's körtjej =) och Emma Bogren band kör covers och lite av mina egna låtar =)
EMMABOGREN.SE