Träningsutmaning

Jag kommer fram till julafton att köra en träningsutmaning. Jag ska pressa mig själv och jag har redan varit igång några dagar men har inte varit så bra på att skriva här *skämmes*. Såhär ser utmaningen ut iallafall:
 

  • 100 km ska avverkas på frivilligt sätt
  • 3 styrkepass i veckan 
  • 6 fotbollsträningar
  • 80 min i plankan
  • 500 armhävningar
  • 1000 situps
  • 1 valfri och personlig utmaning för hela perioden. - Intermittent fasta under träningsperioden

Jag har mätt mig och vägt mig. Jag kommer dock inte lägga ut exakta måtten då jag inte känner mig bekväm med det. Men det är upp till var och en säger jag. Jag beundrar de som vågar. Starkt jobbat av er =) 

Det här känns bra och jag hoppas jag ska orka hela vägen. Jag ska fixa detta! Tur att vi är flera som kör för då peppar man varandra! =D

Såhär ligger jag till nu iallafall:
  • 10/100km
  • 1/3 (denna vecka)
  • 0/6
  • 2/80
  • 100/500
  • 100/1000
1 kommentar
Anonym

Superbra gjort Emma! :)