Vilken härlig helg och måndag

Oj, vad tiden flyger fram just nu. Men det kanske beror på att det händer så mycket också. I lördags hade vi musikcafe med Support choir och det var fullsatt. Det tackar vi för. I söndags var det först gudstjänst klockan 11 och sen klockan 17 körde vi igång med F.I.K.A-kyrkan. Mycket folk kom och det kändes riktigt bra. Så otroligt roligt att vara igång efter all planering som har gjorts.
 
Idag passade jag på att ta en ordentlig sovmorgon. Känner att magen håller på att "käjka" och det beror på stress, så en sovmorgon var jag värd. Sen blev det promenad plus stadsbesök med finaste Linnea och Aron. Även en fika på Ekbergs blev det för oss. Sedan middag hos mamma med storasyster och syskonbarn och sedan promenad nummer 2 för dagen med Jenny! Inte dumt alls. Nu måste jag bara hålla mig vaken till tolvslaget för att ladda upp bilden som förhoppninsgvis ska ge oss full pott i poängjakten för laget. Heja oss! Eller kanske heja mig! Jag behöver det, är ju trött!
 
1 kommentar
Anonym

Hoppas nu att du får vila - du ska ju "hålla länge" Men skämt åt sidan så hoppas jag att du inte sliter ut dig - ta hand om dig, vila och ät gott och njut....kram/M