Första löpningen....

Påpälsad och nöjd
 
Äntligen, nu är första löppasset utomhus för iår gjort och ni förstår inte hur skönt det var. Springa ute på barmark. I och med detta har jag gjort första passet i mitt träningsprogram som My gjort åt mig. Lugn jogg/lunk i 30 minuter stod på schemat och det avverkades 4km. Kändes inte ens jobbigt och det är jag ganska förvånad över då träningen inte blivit prioriterad sista tiden samt en ordentlig förkylning förra veckan där jag var sängliggandes. Jag mår super och det känns super! Wihoo!
 
Vägen mot Tjejmilen 2013 är igång och det innebär såklart en ny kategori! Jag har även kört igång med intermittentfasta igen, allt detta känns bra och jag är taggad till TUSEN!
2 kommentarer
Jenny

Go Emma Go!!!! :D

Mamma

Bäst är ändå att det bara strålar om dig på alla sätt och vis!
Kraaaaaaaaaaaam