Jeansen man "nästan" kommer i

Alla (vi tjejer då kanske) har de där jeansen i garderoben som vi nästan tar oss i. Så även jag, och imorse när jag skulle klä på mig var jag sugen på att ha just dessa jeans. Dessa jeans som sitter alldeles för tajt, man får inte riktigt upp dem i grenen och de sitter så tajt på vaderna så man nästan inte kan dra upp dem. Jag tog ner dem från hyllan och laddade för att kämpa. Men då, så visar det sig att jag bara kan dra upp dem hela vägen utan problem, utan att kämpa. Ni kan inte förstå känslan som var då. Förut så åkte de ner för att de var för tajta (eller jag för stor :P) men nu åker de ner för att byxorna är lite för stora. Detta är en motivationshöjare som har gett mig en boost hela dagen. Jag har ett par till jeans i garderoben som är mindre än dessa, och dem ska jag också ta mig i.
 
Heja mig!
2 kommentarer
Anna

Vilken vältapetserad vägg!!!!

Blomman

I know the feeling!! Heja Emma superbra jobbat :)