Idag är jag en nöjd tjej

Dagen startade med att jag och Jenny för till Öjeby simhall och simmade 42 längder. Riktigt skön start på dagen. Sen har det varit jobb, en sväng förbi salong shi för tillfixning inför resan till helgen (Uppsala). Mellanmålsfika med mamma på Ekbergs och sen träningspass nu mer två. Fys med laget och det var tungt, men det gick bra! Trött är jag dock nu och håller på att fixa middag samt matlådor. Snart är det Svenska Rivieran på tv och man får se om man får ta fram skämskudden eller inte!

Sen blir det tidig kväll för mig. Eller jag lär väl ligga och läsa ett tag men sova ska jag, gymmet kallar på morgonen innan jobbet!

Ska bli bättre på att uppdatera bloggen. Kommer nog ske en del förändringar hör snart så fort jag får tid. Så håll utkik. Kram på er

0 kommentarer