Starkare än någonsin

Ibland har man motgångar i livet och då kan det kännas som att ingenting någonsin kommer lösa sig. Jag har haft sådana perioder. Jag har varit riktigt nere några gånger och för att vara riktigt ärlig så hade jag en dip förra veckan. Jag kände mig mest "blä" för att uttrycka det. Det kändes som att ingenting fungerade. Spelade ingen roll vad jag gjorde men allt blev bara fel. Ialla fulla fall så bestämde jag mig, söndagkväll att måndag, då blir det nya bullar. Jag ska vara positiv, jag ska ge mig tusan på att jag SKA klara det. Jag HAR viljan, jag HAR styrkan och jag SKA bara må tip top. Så det så! 
 
Det här är från sommaren 2013 då jag bestigit ett berg i Norge. Jag var SÅ trött men här kände jag mig SÅ stark. Som att jag hade erövrat världen. Och precis så känner jag nu! Ingenting kan stoppa mig!
 
Livet känns så sjukt bra på så många sätt just nu. Även om det kommer små dippar ibland så har jag bara bra människor runt omkring mig som GER mig energi och inte tar hela tiden. Det är så himla värdefullt! 

Jag är världens lyckligaste =) 
2 kommentarer
åsa Rönnlund

Gulle vän. .de är som du skriver en del tar mycke energi..och när livet är så skriver det enkelt. ..då finns skogen ..min räddning. .sen finns ju jag ..😊ring mej så kan vi kramas prat. .kram från en som vet vad du skriver om.är glad att du även är lycklig 💜💚

åsa Rönnlund

Gulle vän. .de är som du skriver en del tar mycke energi..och när livet är så skriver det enkelt. ..då finns skogen ..min räddning. .sen finns ju jag ..😊ring mej så kan vi kramas prat. .kram från en som vet vad du skriver om.är glad att du även är lycklig 💜💚