Äntligen Fredag...

Ja, då var det fredag igen. Måste säga att det är ganska skönt med tanke på att jag är väldigt trött. Har varit en väldigt aktiv vecka må jag säga. Men roligt är det! Ikväll blir det att ta det lungt fast det beror dock på hur man ser det. Jag och några andra ska spela Tv-spel hela kvällen. Nintendo 64 är det som gäller och det är såååå roligt. Jag tjuvtränade lite igår och jag var riktigt duktig faktiskt. =D

Sen måste jag ju få berätta att mitt liv är tillbaka på rätt bana igen. Idag har jag ÄNTLIGEN fått mina CSN pengar. Det tog bara för dom att göra fel tre gånger sen påstå att jag inte hade skickat in mina papper tills de upptäcker att de har dom när man har fått tjata ett bra tag. Ojoj, de på CSN har inte bra koll men de måste ju ha det bästa jobbet någonsin för där får man tydligen göra hur många fel som helst utan att få sparken....

Oj, nu var jag elak men CSN ligger inte högt i kurs hos mig för tillfället!

Snart är det dags att sjunga en massa gospel.

Hoppas ni alla får en trevlig helg
Många kramar från lilla jag...

image19
Måste säga att jag är grymt sugen på kaffe..
Ska hämta!

7 kommentarer
madde

Hoppas du nu har en trevlig helg och vilar upp dig! och spöa dom nu i Nintendot ;) Kramar!!!

karolina

Jag gillar inte heller CSN, dumma dom! Ha nu en trevlig kväll å glöm inte bort att klä dig i en röd tröja för att hedra munkarna..

Anna

Skönt med lite pengar - du är skyldig mig lite för övrigt...=) Ha en UNDERBAR helg! Luvv ya!

Fridasfunderingar

Hoppas för allas skull att du vinner i Nintendo.Vi vet ju alla vilken typ av förlorare du är... ;) Skönt att du fått pengarna nu. Slösa inte allt på en gång nu bara. Det är ju snart jul och jag vill ha nåt fint i julklapp! :D :D :D Trevlig helg!KRAM!

Emma

Frida: Det hoppas du på va, någonting ska du få men dyrt blir det inte ;) *ler*
Anna: Förstår att du tycker det är bra jag har pengar, det enda som är synd är att alla vill ha pengar av mig när jag äntligen har fått några.
Karro: Nä, CSN är inga höjdare. En trevlig kväll ska jag ha, hoppas du också får det =)
Madde: Jag ska vila och jag ska spöa ALLA i Nintendo. Hoppas du har det bra! Kram

Liza

Försvara familjehedern - VINN i Nintedo och glöm inte att det är vinna som räknas INTE att kämpa väl! :D
Puss och kram!

SvBG

I vissa kretsar är CSN det närmaste en svordom man kan komma... ;-)