Då var semestern över!

Ja, då var det dags att börja jobba. På RIKTIGT! Det ska faktiskt bli skönt att jobba och få lite rutin på vardagen! Sista helgen har dock inte varit lugn men mysig. I fredags var det kalas hos mellansyster som fyllde år. Sedan skjutsade jag Anders till Kallax för han skulle ner på FMS träff. ( Fråga inte vad det är, men det har med datorer att göra, spel ). Sedan for jag och skjutsade Jan och hans kompis till ankars så då passade jag på att träffa några kompisar som börjar Musikhögskolan nu. Härligt! Sedan hem, spelade Sims halva natten och sov första natten själv i lgh! Gick bra, sov faktiskt ganska bra, fick ju sprida ut mig lite som jag ville så det var skönt ;)!

På lördagen for jag till mellansyster kl 10 för att hämta lilla I som jag skulle sköta. Storasyster med man skulle ha mysdag och mellansyster tog lilla A så de hade BF! Jag och I mös på hela dagen och han var så snäll. Somnade halv nio utan problem. När jag skulle gå och lägga mig ligger han tvärsöver sängen, så jag fick flytta på honom lite, sen sov vi till kl 10 idag! Jag undrar hur lätt det har varit att lägga han ikväll :P!?

Sen var jag på fotboll idag, PIF vann med 2-1. Kul, kanske allsvenskan nästa!? Efter det skulle jag äta och senare fara till mor och far för att tvätta bilen, men de var borta lite längre än väntat hos moster plus att jag somnade på soffan! Så det blev inte mycket gjort för mig idag! Jaja, så kan det vara ibland!

Imorgon som sagt jobb och sen kommer Anders hem. Skönt, är så konstigt att vara själv i lägenheten. Det är så tyst! Jaja, kanske ska ta och diska nu ändå och fixa lite inför imorgon! Sen ska jag nog prata i telefon!

Önska mig lycka till imorgon!
Kram

(
Jag hade egentligen ingen ork att blogga men visst gjorde jag det bra? )
1 kommentar
Fanny

Lycka till idag Emma! Du kommer gå superbra och du kommer gör amycket gott i Piteå Stad! Hörs snart!