Trötter!

Sitter/ligger i sängen i A-jaur och ska snart sova. Det behövs, har dock sovit middag idag i två timmar. Jag var helt däckad! Förstår varför mamma sover middag så ofta, kanske man borde börja med på heltid!?

Har en fundering, varför är det skillnad på folk och folk? Alla är vi ju samma och bär samma "börda" MEN vissa ska ha det på ett sätt och vissa på ett annat. Varför?? Vissa ska göra mer och vissa mindre...OBV (?)

Har precis sagt godnatt till Anders som ska se film. Vad visste han inte men men. Snart är A-jaur över för alltid. Då ska jag mysa i min divan soffa framför nya tv:n med min sambo.

Godnatt

None
Sova, sova, sova säng, säng, säng..

2 kommentarer
fanny

Sant om att alla är lika, men jag tror ändå att vi har våra saker vi måste lösa och bära. Men ändå gött att vi får bära det med varandra och med Jesus. Jag älskar bibelordet där det såtr "Kasta alla dina bördor på Herren" So true. Tack för fina samtal igår, du är allt bra du!

Fridasfunderingar

Oj vad fin design du har på din sida!

Hoppas du sov gott!

Halv fem i morse var jag fortfarande vaken.Fick dock sova till tio så jag känner mig som en människa ändå!

Kram!