Godmorgon alla glada och oglada! ;)

Ja, man var uppe med tuppen idag (iallafall för att vara jag). Blev väckt av Fanny som hade dukat upp frukost. Mums fillibabba var det! Nu har vi gjort oss klara och ska börja gå mot stan. Vi är båda väldigt shopping sugna MEN jag måste hålla igen (fast det brukar inte alltid gå så bra så vi får se). Sen om Fanny köper nått så blir jag ännu mer sugen! Vi ska då i alla fall köpa oss lunch så vi får lite mat i magen. 

En annan sak, Jag är sugen på att tona håret! Får se om någon orkar hjälpa mig ;) Jag kanske ska kolla med Josse! Skulle vara kul att ha nått nytt till ikväll då det är fest. Det ska tydligen vara någon inflyttningsfest någonstans så jag hänger som bara med =)!

Ha en trevlig dag och kväll alla. Det har då jag =)
1 kommentar
Linnéa

Åhå =) Vad blir det för färg då? =)