MYS I HÖSMÖRKRET

När jag skulle kliva upp imorse så kände jag mig som en tonåring som bara ville skolka från skolan. Jag ville (läs orkade) inte stiga upp och fara på jobbet. Har inte sovit så mycket under natten heller så det har ju inte gjort saken lättare. Men iallafall tog jag mig upp och det var endast tack vare sambon. Utan honom skulle jag nog aldrig orka stiga upp och göra livets nyttigheter.

Efter jobbet så somnade jag nästan direkt jag kom hem. En behövlig vilostund blev det. Jag hade tänkt plugga MEN jag har pluggat varenda dag den här veckan så en dags vila kan jag väl ändå få. Sen har jag bokat biljetter till Mellansel också. Det blev buss och tåg, är helt chockad att det är så mycket billigare.

Kvällens middag ( som var så sjuukt god) gjordes av sambon. Hemmagjorda klyftisar med fläskfile i ugn. Mumma. Lyx! Jag är bortkämd när det gäller mat, bara så att ni vet.

Annars så känns det som att alla är ute och festar en kväll som denna och jag tycker bara det är skönt att vara hemma, mysa, se Barca och ikväll ska vi faktist unna oss ett bad. Myspys.

Imorgon är det jobb för min del igen, ledig måndag. Skönt! Ska försöka få en massagetid på jobbet till veckan då jag numera går runt med ständig värk. Inte roligt!

Nu ska jag bege mig tillbaka till matchen.

Sköt om er
KRAM

0 kommentarer